Kalbiniai žaidimai:

Gyvosios raidės

 

Žaidimas ugdo atmintį, orientaciją. Sudaromos 2 komandos. Kiekvienos komandos žaidėjui prisegama po skirtingą raidę. Kai vedantysis pasako žodį, pvz.: "rūta", abiejų komandų žaidėjai, turintieji raides R, ū, t, a, bėga iki nurodytos vietos ir sustoja taip, kad sudarytų žodį. Laimi ta komanda, kuri greičiau atlieka užduotį.

Atspėk žodžius

 

Žaidžiama patalpoje. Žaidėjų skaičius neribotas. Žaidimas lavina mąstymą, dėmesingumą.

Vedantysis paprašo vieną žaidėją išeiti už durų. Likusius žaidėjus suskirsto į dvi lygias grupes. Jie susėda priešingose patalpos pusėse. Pakviečiamas už durų esantis žaidėjas. Jam įėjus, vedantysis duoda ženklą ir abi grupės garsiai sako sutartus žodžius, pvz.: "Ožys - ežys", "upė - tulpė", "lapas - snapas", "lubos - pupos", "braškės - šaškės" ir pan. Šituos žodžius tariant, girdėti panašūs garsai, todėl sunku atspėti, kokie žodžiai ištariami.

Žodžiai gali būti kartojami du tris kartus. Kai žaidėjas žodžius atspėja, išrenkamas naujas žodžių spėliotojas. Jeigu neatspėja, jis vėl eina už durų ir vėl spėja naujus žodžius. Tas pats žaidėjas gali spėti tik tris kartus.

Sugauk ir atsakyk

 

Žaidžiama lauke arba patalpoje. Žaidimo priemonė - kamuolys. Žaidžia neribotas skaičius vaikų. 

Vaikai susėda ratu. Vienam vaikui paduodamas kamuolys. Žaidėjas, mesdamas kamuolį, pasako kokį nors skiemenį, o tas, kas pagauna, turi baigti žodį. Pvz.: metant sakoma: "tė". Žaidėjas, kuriam metė kamuolį, gali pridėti skiemenis ir susidarys žodžiai "tė - vas", "tė- tis" ir t.t.

Kas prideda netinkamą skiemenį arba negali nieko pasakyti, turi atsistoti ir mesti kamuolį kitam žaidėjui, o atsisėsti gali tik tada, kai, vėl pagavęs kieno nors mestą kamuolį, pasakys žodį.

Linksmieji sakiniai

 

Žaidimo tikslas: Sukurti šmaikščią straipsnio antraštę Žaidėjų skaičius: 3-5 Reikia: popieriaus, rašiklių Taisyklės: Jei žaidžia mažiau nei 5, lapelis dar kartą grįžta pirmiesiems. Pirmas žaidėjas parašo ant lapelio būdvardį, antras – daiktavardį, trečias – veiksmažodį (būtasis laikas), ketvirtas – daiktavardį, penktas – aplinkybę (vieta, kur kažkas įvyko). Pirmas žodis rašomas lapo viršuje. Antras žaidėjas įrašo antrą žodį, o pirmąjį užlenkia, kad nebūtų matyti, trečias įrašo trečią, užlenkdamas antrą, ir taip toliau. Lapeliui grįžus pas pirmojo žodžio autorių, perskaitoma visa antraštė, ji galėtų skambėti taip: Žalias pomidoras valgė kirminą močiutės darže.

Neieškok žodžio kišenėje

 

Kiekviena grupė vaikų gauna po popieriaus lapą. Skambant muzikai vaikai rašo po įsidėmėtinos rašybos žodį ir siunčia vis kitam grupės nariui. Muzikai nutilus, niekas nerašo. Žodžiai suskaičiuojami, sudaroma diagrama ir nustatomi laimėtojai.

Pagauk dvigarsį

 

Vedantysis taria dvigarsį ir meta kamuolį viename rate stovinčiam žaidėjui. Šis turi sugalvoti žodį su dvigarsiu, kurį pasakė vedantysis. Pvz.: il - ilgas, ir - pirmas, im - limpa, ur - purvas ir t.t.

Stebuklinga dėžutė

 

Dėžutėje sudėtos užverstos kortelės su dvibalsiais. Vaikai po vieną eina prie stalo, išsitraukia kortelę su dvibalsiu ir su juo sugalvoja žodį. Draugai su šiuo žodžiu sugalvoja sakinį.

Žodžių aukcionas

 

Vedantysis sugalvoja žodį, jį pasako ir pradeda skaičiuoti iki trijų. Jei kas spėja sugalvoti bendrašaknį žodį, tai tą žodį "nuperka" ir skaičiuoja iš naujo. Pvz.: galva (vienas, du...) galvotas (nupirkta).

Parduotuvė

 

Vienas žaidėjas sako: "Mano brolis yra pardavėjas ir parduoda prekę, kurios pavadinimas prasideda raide R. Visi vardija įvairias prekes, prasidedančias R raide, kol atspėja šį žodį. Atspėjęs sako kitą prekę.

 

MATEMATIKA

 

www.ziburelis.lt - mokomosios priemonės. Nemokami žaidimai spalvų, geometrinių figūrų, garsų mokymui.

Pratimas skirtas dviženklių sudėčiai, neperžengiant dešimčių. Atvertus spausti START mygtuką. Ant trečio traukinuko vagono užrašytas veiksmas stulpeliu. Ant antro vagono nupiešti tušti langeliai, į kuriuos reikia įrašyti skaičius. Visų pirma reikia sudėti vienetus ir atsakymą parašyti ne tik ant antro vagono, bet ir ant trečiojo. Po to reikia suskaičiuoti dešimtis. Užrašius atsakymą, spausti klavišą NEXT. Traukinukas nuvažiuoja ir atvažiuoja kitas, ant kurio užrašyta nauja užduotis. Neteisingų atsakymų parašyti neleidžia. Jei įrašomas netinkamas skaičius, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Viršuje pamatysite užrašą SCORE, kuris parodo išspręstų reiškinių skaičių. Veiksmų skaičius neribotas.

Šiuo adresu galima rasti pratimą dviženklių skaičių sudėčiai, peržengiant dešimtis. Suskaičiavus vienetus, jei gaunamas dviženklis skaičius, reikia nurodyti, iš kelių dešimčių ir vienetų jis sudarytas. Tada dešimtys pasidedamos į atmintį.

Šiuo adresu taip pat pratimai su traukinuku, tik skirti mokytis dviženklių atimčiai neardant dešimčių.

Čia vaizdžiai aiškinamasi, kaip skolintis dešimtis ir kiek jų lieka. Pratimas skirtas dviženklių skaičių skirtumui, išardant dešimtis, rasti. Atsivertus puslapį nereikia nustebti – nėra klavišo START. Reikia spausti geltoname plote ir viskas bus gerai.


http://www.dositey.com/addsub/Mystery4.htm

Žaidimas skirtumui surasti. Yra tik ši vienintelė užduotis. Visų pirma reikia spausti ant reiškinio, o po to – ant kairėje pusėje esančio atsakymo. Suskaičiavus visus reiškinius atsidengia piešinėlis, tačiau jis nejuda

http://www.dositey.com/addsub/Mystery5.htm

Šiuo adresu toks pat žaidimas, tik skirtas skirtumui iki 20 rasti, peržengiant dešimtis.

Tiku taku laikrodukas

 

 

Užduotys, žaidimai, interaktyvios pamokėlės, demonstravimo priemonės laiko matavimo įgūdžiams tobulinti, laikrodžio pažinimui.

Mokykis daugybą. Spausk čia

Daugyba. Spausk čia

Daug žaidimų , kurie padės išmokti daugybos lentelę (čia)

Pasaulio pažinimas

 
Žmonių gyvenimo kaita. Interaktyvios pamokėlės

 

Interaktyvios mokymosi priemonės pradinei mokyklai. Vaizdžios pamokėlės, kompiuteriniai žaidimai  Lietuvos bei pasaulio istorijos temų nagrinėjimui (pasaulio pažinimo sritis: žmonių gyvenimo kaita).

 

 

 


Dinozaur Train. Keliaudami traukinuku kartu su dinozaurais, vaikai žaismingai susipažins su  šių išnykusių roplių rūšimis - galės patys "nuskanuoti" ir pamatyti dinozaurų kaulų sistemą, palyginti roplių dydį su žmogaus ūgiu, išsiaiškinti mitybos ypatumus. Čia galima atsispausdinti paveikslėlių spalvinimui, pažaisti smagius mokomuosius žaidimus.


 

 

"Metų laikai"

Svetainė apie gamtą (čia)

ANGLŲ K.

Geras žaidimas anglų kalbai mokytis. Spausk čia.

http://www.bbc.co.uk/schools/laac/words/dg1.shtml 

Žaidimas anglų kalbai mokytis

Lietuvių k.

Gaidelis. Žaidimas mažiesiems. Reikia atspėti žodį ir neleisti varnai pirmai pagriebti slieko.

 


















 

 

 

 

 
Džeronimo Stiltono svetainė

Vaikų pamėgtas personažas Džeronimas Stiltonas savo "peliškame tinklaraštyje cypt cypt ir lia lia"kviečia mokinius skaityti apie jį istorijas, kurti straipsnį laikraščiui, žiūrėti filmukus, klausyti ir dainuoti, žaisti žaidimus.

 
 

 

 

 

Mokomės piešti...

 

 

Draw Greetings. Nupiešk, užrašyk žinutę ir savo piešinėlį nusiųsk draugui.


  

Naudodamiesi piešimo programa artpad, galėsite nupiešti, o  vėliau peržiūrėti savo teptuko judesius.

Piešk kaip Picaso


  

http://www.nickjr.com/kids-create/

Piešimo programa

 

http://www.drawingnow.com/how-to-draw-animals-2.html 

Norintiems išmokti piešti gyvūnus

Lietuvių kalbai

Pasaulio pažinimui

Matematikai

Anglų kalbai

Dailei ir technologijoms, laisvalaikiui


Pirmokui

ParėmėVertėjas

         Mokyklos svetainė

 

        Kolegių svetainės

        Naudingos nuorodos

Draugauk su Matematikos ekspertu