Gyvosios raidės
Žaidimas ugdo atmintį, orientaciją. Sudaromos 2 komandos. Kiekvienos komandos žaidėjui prisegama po skirtingą raidę. Kai vedantysis pasako žodį, pvz.: "rūta", abiejų komandų žaidėjai, turintieji raides R, ū, t, a, bėga iki nurodytos vietos ir sustoja taip, kad sudarytų žodį. Laimi ta komanda, kuri greičiau atlieka užduotį.
Atspėk žodžius
Žaidžiama patalpoje. Žaidėjų skaičius neribotas. Žaidimas lavina mąstymą, dėmesingumą.
Vedantysis paprašo vieną žaidėją išeiti už durų. Likusius žaidėjus suskirsto į dvi lygias grupes. Jie susėda priešingose patalpos pusėse. Pakviečiamas už durų esantis žaidėjas. Jam įėjus, vedantysis duoda ženklą ir abi grupės garsiai sako sutartus žodžius, pvz.: "Ožys - ežys", "upė - tulpė", "lapas - snapas", "lubos - pupos", "braškės - šaškės" ir pan. Šituos žodžius tariant, girdėti panašūs garsai, todėl sunku atspėti, kokie žodžiai ištariami.
Žodžiai gali būti kartojami du tris kartus. Kai žaidėjas žodžius atspėja, išrenkamas naujas žodžių spėliotojas. Jeigu neatspėja, jis vėl eina už durų ir vėl spėja naujus žodžius. Tas pats žaidėjas gali spėti tik tris kartus.
Sugauk ir atsakyk
Žaidžiama lauke arba patalpoje. Žaidimo priemonė - kamuolys. Žaidžia neribotas skaičius vaikų.
Vaikai susėda ratu. Vienam vaikui paduodamas kamuolys. Žaidėjas, mesdamas kamuolį, pasako kokį nors skiemenį, o tas, kas pagauna, turi baigti žodį. Pvz.: metant sakoma: "tė". Žaidėjas, kuriam metė kamuolį, gali pridėti skiemenis ir susidarys žodžiai "tė - vas", "tė- tis" ir t.t.
Kas prideda netinkamą skiemenį arba negali nieko pasakyti, turi atsistoti ir mesti kamuolį kitam žaidėjui, o atsisėsti gali tik tada, kai, vėl pagavęs kieno nors mestą kamuolį, pasakys žodį.
Linksmieji sakiniai
Žaidimo tikslas: Sukurti šmaikščią straipsnio antraštę Žaidėjų skaičius: 3-5 Reikia: popieriaus, rašiklių Taisyklės: Jei žaidžia mažiau nei 5, lapelis dar kartą grįžta pirmiesiems. Pirmas žaidėjas parašo ant lapelio būdvardį, antras – daiktavardį, trečias – veiksmažodį (būtasis laikas), ketvirtas – daiktavardį, penktas – aplinkybę (vieta, kur kažkas įvyko). Pirmas žodis rašomas lapo viršuje. Antras žaidėjas įrašo antrą žodį, o pirmąjį užlenkia, kad nebūtų matyti, trečias įrašo trečią, užlenkdamas antrą, ir taip toliau. Lapeliui grįžus pas pirmojo žodžio autorių, perskaitoma visa antraštė, ji galėtų skambėti taip: Žalias pomidoras valgė kirminą močiutės darže.
Neieškok žodžio kišenėje
Kiekviena grupė vaikų gauna po popieriaus lapą. Skambant muzikai vaikai rašo po įsidėmėtinos rašybos žodį ir siunčia vis kitam grupės nariui. Muzikai nutilus, niekas nerašo. Žodžiai suskaičiuojami, sudaroma diagrama ir nustatomi laimėtojai.
Pagauk dvigarsį
Vedantysis taria dvigarsį ir meta kamuolį viename rate stovinčiam žaidėjui. Šis turi sugalvoti žodį su dvigarsiu, kurį pasakė vedantysis. Pvz.: il - ilgas, ir - pirmas, im - limpa, ur - purvas ir t.t.
Stebuklinga dėžutė
Dėžutėje sudėtos užverstos kortelės su dvibalsiais. Vaikai po vieną eina prie stalo, išsitraukia kortelę su dvibalsiu ir su juo sugalvoja žodį. Draugai su šiuo žodžiu sugalvoja sakinį.
Žodžių aukcionas
Vedantysis sugalvoja žodį, jį pasako ir pradeda skaičiuoti iki trijų. Jei kas spėja sugalvoti bendrašaknį žodį, tai tą žodį "nuperka" ir skaičiuoja iš naujo. Pvz.: galva (vienas, du...) galvotas (nupirkta).
Parduotuvė
Vienas žaidėjas sako: "Mano brolis yra pardavėjas ir parduoda prekę, kurios pavadinimas prasideda raide R. Visi vardija įvairias prekes, prasidedančias R raide, kol atspėja šį žodį. Atspėjęs sako kitą prekę.
MATEMATIKA
www.ziburelis.lt - mokomosios priemonės. Nemokami žaidimai spalvų, geometrinių figūrų, garsų mokymui.
Pratimas skirtas dviženklių sudėčiai, neperžengiant dešimčių. Atvertus spausti START mygtuką. Ant trečio traukinuko vagono užrašytas veiksmas stulpeliu. Ant antro vagono nupiešti tušti langeliai, į kuriuos reikia įrašyti skaičius. Visų pirma reikia sudėti vienetus ir atsakymą parašyti ne tik ant antro vagono, bet ir ant trečiojo. Po to reikia suskaičiuoti dešimtis. Užrašius atsakymą, spausti klavišą NEXT. Traukinukas nuvažiuoja ir atvažiuoja kitas, ant kurio užrašyta nauja užduotis. Neteisingų atsakymų parašyti neleidžia. Jei įrašomas netinkamas skaičius, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Viršuje pamatysite užrašą SCORE, kuris parodo išspręstų reiškinių skaičių. Veiksmų skaičius neribotas.
Šiuo adresu galima rasti pratimą dviženklių skaičių sudėčiai, peržengiant dešimtis. Suskaičiavus vienetus, jei gaunamas dviženklis skaičius, reikia nurodyti, iš kelių dešimčių ir vienetų jis sudarytas. Tada dešimtys pasidedamos į atmintį.
Šiuo adresu taip pat pratimai su traukinuku, tik skirti mokytis dviženklių atimčiai neardant dešimčių.
Čia vaizdžiai aiškinamasi, kaip skolintis dešimtis ir kiek jų lieka. Pratimas skirtas dviženklių skaičių skirtumui, išardant dešimtis, rasti. Atsivertus puslapį nereikia nustebti – nėra klavišo START. Reikia spausti geltoname plote ir viskas bus gerai.
http://www.dositey.com/addsub/Mystery4.htm
Žaidimas skirtumui surasti. Yra tik ši vienintelė užduotis. Visų pirma reikia spausti ant reiškinio, o po to – ant kairėje pusėje esančio atsakymo. Suskaičiavus visus reiškinius atsidengia piešinėlis, tačiau jis nejuda
http://www.dositey.com/addsub/Mystery5.htm
Šiuo adresu toks pat žaidimas, tik skirtas skirtumui iki 20 rasti, peržengiant dešimtis.
Užduotys, žaidimai, interaktyvios pamokėlės, demonstravimo priemonės laiko matavimo įgūdžiams tobulinti, laikrodžio pažinimui.
Mokykis daugybą. Spausk čia
Daugyba. Spausk čia
Daug žaidimų , kurie padės išmokti daugybos lentelę (čia)
Pasaulio pažinimas
"Metų laikai"
Svetainė apie gamtą (čia)
ANGLŲ K.
Geras žaidimas anglų kalbai mokytis. Spausk čia.
http://www.bbc.co.uk/schools/laac/words/dg1.shtml
Žaidimas anglų kalbai mokytis
Lietuvių k.
Džeronimo Stiltono svetainė | |
Vaikų pamėgtas personažas Džeronimas Stiltonas savo "peliškame tinklaraštyje cypt cypt ir lia lia"kviečia mokinius skaityti apie jį istorijas, kurti straipsnį laikraščiui, žiūrėti filmukus, klausyti ir dainuoti, žaisti žaidimus. |
|
Mokomės piešti...
Piešimo pamokėlės. Išbandyk!
http://www.akvarelesmokykla.lt/search/label/aguonos
http://www.hellokids.com/r_12/drawing-for-kids
http://www.sheppardsoftware.com/content/animals/kidscorner/paintandmake/indexpaintandmake.htm
http://www.crayola.com/coloring_application/
Darbeliai iš popieriaus:
http://mudubudu.lt/spalvotas_popierius
http://www.oriland.com/index.asp
http://spluch.blogspot.com/2007/05/amazing-paper-cuttings.html
http://howaboutorange.blogspot.com/2008/12/paper-flower-ornaments.html
http://www.basteln-gestalten.de/
http://www.gami.lt/category/darbai-is-popieriaus
http://www.papercraftcentral.net/lt/
http://www.drawingnow.com/how-to-draw-animals-2.html
Norintiems išmokti piešti gyvūnus